Saturday 21 September 2013

Huub Teesing is een bewuste Ondernemer Hij Heeft Echte Zelf in Business

Volgens Huub Teesing,een BIRTHQUAKE optreedt .
En,in de geboorte van een nieuwe manier van leven op de wereldmarkt,voor wie selecteren aspect van deze vooruitgang en aspect van het wijzigen die gunstig wijziging veroorzaakt zijn ... het gaat essentieel dat je blijft gecentreerd in je authentieke zelf,en echt om wie je Goddelijk bent nog worden.
Dus,wie ben jij? En,hoe is je authentieke zelf uitgedrukt? Voor mij,ik denk dat dit afhangt van een factor die levensstijl in ons allen,en dat is LIEFDE!

Huub Teesing vraagt ??je om na te denken over dit voor een tweede.Wat zou onze financiƫle/zakelijke wereld eruit deze dagen als iedereen in het bedrijf beheerd vanuit een positie van de liefde ? Het is eenvoudig om na te denken over,omdat het waarschijnlijk de werkelijke omgekeerde van de uitgebreide dood zien we in de conventionele zou zijn.
Huub Teesing kan je vertellen uit mijn eigen ontmoeting hoe meer ik draag heel graag in mijn bedrijf,( en de manier waarop ik zien mezelf door mijn bedrijf ),hoe meer prestaties waardeer ik,hoe meer tevreden mijn klanten ervaring,hoe meer ontwikkeling en wetende dat ik accepteren,hoe meer bronnen onthullen,hoe meer macht die ik tegenkom,hoe meer elegantie ik ervaring,hoe meer ik hou echt van mezelf ...als het patroon van echt als spiralen weg omhoog weer.

Nu zal Huub Teesing begrijpen je misschien denken hoe hou echt openbaart in mijn bedrijf,dus laat ik een voorbeeld met u eens dat ik denk dat dit essentiƫle factor te verduidelijken bespreken.

Loving My Publiek
Dus,tijdens lunchtijd Huub Teesing beschreven aan de buddies was hij met dat hij dit gevoel had dat hij zou moeten gooien uit het bespreken hij zou zorgen en praat rechtstreeks naar iets wat hij voelde heel krachtig over op een dynamisch podium terwijl hij zat in het gebied.
Hij vertelde hen wat mijn poke gezegd,en ze gecontroleerd 110 % dat hij nodig had om zijn oude bespreken en te bespreken wat hij nodig gedetecteerde worden besproken weggooien.

Dus,toen Huub Teesin geloofden over wat er op het bespreken van zowel voor mij en de duizenden mensen in de kijker,hier is wat ik gevonden heb. Wat was bij bespreken voor mij in mijn modificeren bespreken vorige keer was niet op zoek uitstekend,niet hebben van een kans om een ??nieuwe PowerPoint maken,niet de ruimte om echt aan te geven op wat ik gewenst om verbinding te maken,enz.

Dan,als ik geloofde over mijn kijkers en wat er op het bespreken voor hen,wat mij duidelijk geworden is dat ze zouden blijven de gelegenheid niet krijgen wat ze nodig is om te nemen wat ze vonden en echt integreren in hun bedrijf en hun levensstijl.
Zodra deze waarheid sloeg me,mijn echt als voor de individuen in de kijker gemakkelijk gemaakt mijn keuze voor Huub Teesing ondernemen mij en ik volgde mijn centrum en op voorwaarde dat de discussie werd ik gemotiveerd om te bieden,in plaats van degene die ik had ook klaar.

De uitkomst van het selecteren van LIEFDE in plaats van zorgen was ongelooflijk.Elke term van mijn bespreken gedetecteerde bewogen door elegantie als Huub Teesing gedetecteerde geadviseerd om precies bespreken wat nodig is om te worden verspreid,wanneer het nodig is om te worden verspreid,zonder dat mijn logische gedachten in de weg.
En,de reactie en waardering Huub Teesing waargenomen van zo veel van de deelnemers was frustrerend.Zo veel mensen bedankte me voor het volgen van mijn instinct,voor authentiek en bereid om dreiging " niet goed kijken " om te kunnen bieden wat ik voelde ze verplicht.

Dus,dit is hoe LIEFDE onthult op als authentieke uitstraling in het bedrijfsleven.Het gaat over het starten van het proces van die het beste is voor de personen die u bedoeld zijn om te voorzien,in plaats van het starten van het proces van die u het beste te bieden.
Echte authentieke verschijning in bedrijf komt het meest normaal als je accepteert dat u en uw bedrijf zijn hier om echt leuk,en te voorzien.Laat dat informatie die u en ik garandeer je elegantie zal elke fase van uw reis te zegenen

1 comment:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    ReplyDelete